mandag den 16. september 2013

Weekendens brunch

Ville jeg selvfølgelig have taget en masse billeder af, og vist dig en skøn sammensætning af lidt forskelligt. Men men men... Pludselig kom veninderne, og jeg glemte alt om billeder, så det må blive en anden gang...

I stedet vil jeg vise dig disse tefiltere, som i den grad var populære.

Jeg havde i onsdag aften forsøgt at bestille lidt forskellig blandet te og disse smarte tefiltere. På hjemmesiden så jeg til min store frygt, at der var op til 5 dages levering, og så forsøgte jeg mig med en notits i bunden af min ordre, om de ikke nok ville sende det hele allerede torsdag.. Og det virkede. Både te og tefiltere ankom fredag med pakkeposten, og jeg kunne rigtig lege med teudvalget til mine gæster.
Det fungerer på den måde, at man vælger sin egen te og mængde og kommer det ned i et lille filter. Det lukkes og bliver på den måde nu til et typisk tebrev - bare med skøn og lækker te.

For sådan en som mig, der har over 20 forskellige teer stående, var det jo fantastisk, at jeg ikke skulle begrænse teudvalget til mine gæster, og alle fik den te, de ønskede sig mest.

Og så her til aften, hvor jeg bare lige har lyst til en enkelt kop kamillete, ja så er den jo også perfekt.

Pga. den fantastiske service bliver jeg simpelthen nødt til at reklamere lidt. Prøv www.teadrops.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar