lørdag den 21. december 2013

Se hvor heldig jeg har været...

I dag kom der sørme en lille gave i min postkasse, for jeg har nemlig været så heldig at vinde min første give away her i blogland :-) tak for det.

Gaven var denne lille hæklebog, og som du kan se, er der mange søde motiver, jeg kan kaste mig over. Pt. kæmper jeg dog med at få de sidste julegaver færdige, så jeg tror desværre ikke, at der bliver mere hækletid til julepynt her i år, men jeg glæder mig til at få prøvet et par ting af :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, at du blev glad for bogen. Jeg købte et eksemplar til mig selv også, men jeg er ikke kommet i gang med noget af det i denne jul. Mon ikke det bliver til noget næste jul. Der er bare så mange søde modeller i. Englen Ester er jeg altså tosset med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror slet ikke jeg kan vente til næste jul, men vi må se :-)
      Det var i hvert fald dejligt med endnu en kreativ bog til samlingen... :-)

      Slet