søndag den 26. januar 2014

Den forkerte klud...

I går aftes sad jeg og strikkede en klud, som dem du har set tidligere. Hele tiden sad jeg med en fornemmelse af, at der var noget galt, men det var altså først, da jeg havde afsluttet kluden og sammenlignede den med de andre, at jeg opdagede fejlen...!
Undervejs havde jeg flere gange tjekket maskeantal, og den var god nok - der var de 50 masker, som jeg altid slår op til en mundserviet...
Kluden var tynd og slasket, og flere gange troede jeg, at jeg simpelthen strikkede for løst!
Da der stadig var en del garn tilbage i nøglet, efter jeg havde lukket af, gik det pludselig op for mig.
Jeg havde jo kun strikket den med én tråd og ikke to, som jeg altid ellers gør...

Nogle kreative forslag derude til hvad den nu kan bruges til? Jeg er mest bare til, at jeg piller den op :-)

2 kommentarer:

  1. Ej, øv!

    Jeg ville bruge den som vaskeklud.

    SvarSlet
  2. Synes den bliver for kedelig :-) Og jeg vil gerne en dag strikke en fin stak ens klude, og så bliver denne alligevel kasseret...

    SvarSlet