mandag den 3. februar 2014

En duft på bloggen...

Nogen gange kunne jeg bare så godt tænke mig, at jeg kunne dele en duft med jer her i blogland...
I går søndag fik jeg sådan en trang til knækbrød, at jeg fandt min gamle opskrift frem og satte alle ingredienserne i blød.
Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, var det bare at klaske massen ud på to bageplader og ind i ovnen med dem - og jeg lover dig, at hele huset bare dufter dejligt af nybagt knækbrød.
Opskriften er uden gluten, og selvom du muligvis tåler gluten, så er den virkelig værd at kaste sig over.
Sådan ser det ud inden bagningen:
Og efter de vendes, brækkes de i mindre stykker og bages på den anden side. Når de kommer ud ser de sådan her ud:
Super sprøde. Brug dem som snack, som tilbehør, til pålæg osv. Gemmes og holdes sprøde i lufttæt beholder som en smuk kagedåse eller lign.

Egentlig er det min søde kollega, jeg skal takke for at komme i gang med at bage igen, for hun spurgte til opskriften for lidt tid siden, og så blev jeg jo mindet om de skønne minder...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar