søndag den 20. april 2014

Tæppe a la afghan... #7

Det skrider fremad med alle mine firkanter, og her vil jeg lige vise dig lidt mere af arbejdet.
Jeg har skrevet opskriften ned her:
Og er blevet inspireret af en trøje, som jeg har strikket for meget længe siden. Gense den her.
Denne gang har jeg strikket i en blød alpaka fra Drops, og firkanten er meget blød og lækker, og den kommer til sin ret blandt de andre stykker.

Jeg er fortsat tilfreds med projektet, og det er virkelig dejligt at kunne lave så mange forskellige ting på en gang :-)

4 kommentarer:

  1. Det er en dejlig ide med så mange forskellige firkanter. Det må jeg prøve engang. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er også et super sjovt projekt, som går meget hurtigere end forventet :-)

      Slet
  2. De er så fine de firkanter, du har lavet! Jeg synes, det er modigt, at du laver forskellige firkanter - jeg tænker at det kræver sin kvinde at få dem lige store.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      De behøver heldigvis ikke at være nøjagtig lige store, for jeg kan jo altid hækle en række masker rundt i kanten, hvis et felt bliver lidt for småt. Heldigvis er felterne også meget fleksible, så jeg skal nok få det hele til at passe til sidst ;-)

      Slet