søndag den 22. juni 2014

Tæppe a la afghan... #8

Jeg kan se, at det er ved at være et stykke tid siden, at du har fået en update på mit tæppe a la afgahn, og det har faktisk også ligget lidt stille.
Projektet er stadig fantastisk, og jeg er vild med at finde på ideer til design af de forskellige felter.
I dag har jeg endnu 2 færdige til projektet, og dem skal du har få at se:


Som du kan se, så har jeg haft gang i dobbelt perlestrik og med to tråde.
Det har resulteret i et tæt og lækkert felt, og jeg kan godt se, at jeg fremadrettet vil foretrække felter uden for mange huller, for jeg tænker, at det er mest lækkert at ligge med på sofaen.

Andet felt har jeg selv fundet på. Jeg har hele tiden flyttet en maske til siden og dermed fået lavet det skrå look:


Nemt at gå til...
Og så langt er jeg samlet set kommet... Nærmer mig halvvejs... 9 ud af de 20 planlagte :-)

2 kommentarer:

  1. Endnu nogle rigtig fine felter! Det er rigtig spændende som du eksperimenterer med forskellige teknikker.

    Det bliver et flot tæppe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og ja, det er et sjovt projekt, som nok skal blive godt en dag 😉

      Slet