fredag den 31. oktober 2014

Garnholder

Hvor heldig kan man lige have lov at være?

I denne uge kom min tidligere kollega forbi lærerværelset med strikkegodter i stor stil :-)

Han er gået på efterløn, og nu bruger han sin tid med ler i stor stil, og jeg kunne slet ikke stå for denne skønne skål.







Han har lavet dem af ler med lavastykker i, og det får den her smukke effekt med prikker i, og hvis du står og mangler en gaveide, så kan jeg sagtens sætte dig i kontakt med ham :-)

I brug ser den sådan her ud



Og du skal samtidig lige have et kig med på min bluse, som jeg startede på for over et halvt år siden.
Den er på pind 3 og i en tynd uldgarn.



Forsiden er færdig.


Og bagsiden er "tæt" på at nå i mål.
For selvom det er et kort stykke, så tager det bare sin tid. Det gør heller ikke noget, for det har været en super skøn bluse at strikke, og jeg kunne sagtens lave den igen i en anden farve engang.
Jeg glæder mig til at vise dig den færdig, men alt efter julegaveproduktionen i år, så må vi se, hvornår den ligger klar.
Fortsat god weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar