lørdag den 17. januar 2015

Nye bøger - nye projekter - Løvfald

Skøn skøn bogpakke leveret her til min dør...

Jeg har meldt mig ind i en bogklub, og nu har jeg fået mig min første nye dejlige strikkebog og har to mere på vej. (og det tog ikke mere end et par dage med leveringen)
Siden jeg har set denne nederdel her og her, har jeg drømt om at eje sådan en model i mine farver. Det er naturligvis Annette Danielsens Løvfald, som jeg nu skal have gang i.



Jeg har kun lige taget hul på den, men jeg er vildt fascineret af måden, den skal strikkes på. Man starter simpelthen med et antal trekanter, og jeg havde virkelig svært ved at forestille mig, hvordan det hele skulle komme til at hænge sammen.
Men ved at følge opskriften, tager det hele form på en meget enkel måde :-)

Her skal du lige se mit farvevalg samt mine spæde fremskridt efter kun et par dage.


Sort, grå og gul, mon ikke den nok skal blive lækker?


Resten af bogen er fyldt med spændende opskrifter, og jeg kunne næsten tænke mig at strikke dem alle sammen, selvom det nok ikke er helt realistisk.
Men du får lige et kig med på vejen her:





Fortsat god lørdag derude.
Mange hilsner
Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar