onsdag den 25. februar 2015

Varme fødder igen

Ja, du har tidligere set sutsko her på siden, men de er så dejlige, at de godt lige kan tåle lidt mere fremvisning :-)
Dette par har nemlig netop været en tur i vaskemaskinen, og så ser det bare så super lækre ud og er lige til at hoppe i.
De kommer dog ikke i brug, før jeg lige har fået smurt latex i bunden, for ellers holder de ikke ret længe.

Jeg filter altid mine med et par cowboybukser og så på 40 grader og det hurtige program, men det er altså meget individuelt, hvordan forskellige maskiner filter, så du må prøve dig frem.
Husk på, at du kan altid give dem en ekstratur, hvis du ikke synes, de har trukket sig nok sammen, men det er altså svært at gå den anden vej...

Jeg har strikket disse med pinde 5 og med 39 masker for hvert tern, og det er lige gået op med 3 nøgler garn for et par i str. 38.

Vil du selv strikke sutsko, så har jeg lagt opskriften på denne dominosutsko som billede nedenfor her, og er du nybegynder med strik eller filtning, så vil jeg i stedet anbefale dig at starte med denne model.




Sutskoene før vask (og med dårlig belysning)
Mit favoritgarn til sutsko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar