søndag den 24. maj 2015

Det var en ommer

En af de kjoler, som jeg viste dig i går, var bare ikke helt god nok.
Jeg har haft den på på arbejde, men der var altså noget med halsudskæringen, som bare ikke var blevet rigtigt. 
Derfor har jeg her til morgen klippet hele halsudskæring af og rettet til.
Samtidig har jeg også klippet ærmerne lidt kortere og lavet de pinke markeringer bredere, for også de var ikke helt tilfredsstillende.
Sådan er resultatet blevet:

Og sådan så den ud forinden:

Egentlig er det fuldstændig det samme i alt håndarbejde. Er man ikke tilfreds, kan man lige så godt pille op eller lave om (selvom man ikke altid lige gider), ellers kommer man aldrig til at synes om at bruge tingene.
Nu er jeg rigtig godt tilfreds, og så skal kjolen da snart på igen :-)
God pinse. Jeg forestiller mig at bruge dagen i haven med at bygge højbed og fordele 9 ton sten på gårdspladsen - hvad skal du lave?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar