torsdag den 21. maj 2015

Ny bog med masser af inspiration

Jeg fik i går en pakke med endnu en ny strikkebog, og den bliver jeg simpelthen nødt til lige at vise lidt frem. 
Der er nemlig en lang række søde modeller i bogen, som er lidt anderledes, end hvad jeg ellers har stående på hylden. 

Den ting som jeg glæder mig mest til at afprøve, er teknikken med dobbeltstrik. 
Jeg har kun set det men aldrig afprøvet det, men når man så bladrer gennem bogen, så er der lige lagt QR-koder ind med en masse hjælp og vupti, så har man lige lært teknikken. Det synes jeg er fantastisk :-)



Og sådan fortsætter det med hjælp under opskrifterne, når der lige en nogle teknikker, man står og kunne bruge hjælp til. Sådan en bog har jeg tit selv drømt om at udgive. 
Fortsat god torsdag :-)
Mange hilsner 
Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar